Det där med träning

För drygt ett halvår sedan, gjorde jag nog ett av de bästa valen i mitt liv. Jag skaffade mig ett gymkort - och började träna. Funderade på detta idag, att det är lite sjukt hur min inställning till just träning har förändrats sen dess.

Innan verkligen hatade jag att svettas och röra på mig. Jag tyckte det var så grymt jävla tråkigt rent ut sagt. Hur jag ändrade mig har jag ingen aning om, kanske för att jag såg resultaten snabbt? Att kroppen blev fastare? Numera är träningen en av vardagens höjdpunkter, jag kan gå en hel dag och se fram emot kvällens zumba- och afrodanspass. Förra veckan var jag på gymmet varje dag - det ni!

Att svettas som en gris och blir tomatröd i ansiktet har blivit min grej helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback